Projektas „Galimybių mokykla“

Jonavos politechnikos mokykla partnerio teisėmis dalyvauja projekte „Galimybių mokykla“ Nr. 10-072-P-0001, kuris yra finansuojamas ES fondų lėšomis ir bendrojo finansavimo lėšomis

Šio projekto tikslas – stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę.

Projekto įgyvendinimas – nuo 2024 m. balandžio mėn. iki 2027 m. liepos mėn.

Projekto vykdytojas – Nacionalinė švietimo agentūra.

Projektas įgyvendinamas su daugiau nei 800 partnerių.

Bendras projekto biudžetas – 19 187 021,64 Eur

Projekte numatytos veiklos:

  • inovatyvaus, personalizuoto ugdymo turinio ir priemonių kūrimas priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme;
  • didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių ugdymo turinio turtinimas;
  • vadovėlių, skirtų tautinėms mažumoms gimtosioms kalboms mokytis, parengimas;
  • vadovėlių bendrojo ugdymo mokykloms įsigijimas įtraukiant ir profesinio mokymo įstaigas, vykdančias bendrojo ugdymo programas;
  • visuomeninio ugdymo ir gamtos mokslų nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų (NMPP) 4 ir 8 kl. rengimas.

Projekto tikslinė grupė: mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokyklų vadovai, mokyklos bendruomenė, mokiniai ir ugdytiniai, tyrėjai, Nacionalinės švietimo agentūros darbuotojai.

Projektas Nr. 10-072-P-0001 įgyvendinamas pagal 2021–2030 m. švietimo plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“.

 

Daugiau informacijos apie projektą galima rasti projekto vykdytojo Nacionalinės švietimo agentūros tinklapyje: https://www.nsa.smm.lt/projektai/vykdomi-projektai/projektas-galimybiu-mokykla/

____

PROJEKTAS „PROFESINIS UGDYMAS – PRIEINAMAS VISIEMS“

(10-020-P-0001)

Jonavos politechnikos mokykla partnerio teisėmis dalyvauja ESFA vykdomame projekte „Profesinis ugdymas - prieinamas visiems“ (10-020-P-0001), kurio tikslas – suteikti profesinių mokymo įstaigų mokiniams turintiems specialiųjų ugdymo poreikių ir mokiniams esantiems iš nepalankaus socialinio ekonominio konteksto būtinas priemones, įrangą, mokymus ir kitas specializuotas paslaugas, kurios prisidės prie mokinių didesnio įsitraukimo ir sudarys sąlygas užbaigti pradėtą mokymąsi, įgyti kvalifikaciją ir įsilieti į darbo rinką.

Projektas įgyvendinamas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione ir Sostinės regione.

Projekto tikslinė grupė – profesinių mokymo įstaigų mokiniai (turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), ir mokiniai iš nepalankaus socialinio ekonominio konteksto (SEK), mokytojai, švietimo pagalbos specialistai.

Projekto veiklos ir poveiklės:

Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione:

  • Profesinio mokymo prieinamumo gerinimas mokiniams turintiems SUP ir esantiems iš nepalankaus SEK.
  • Profesinės mokymo įstaigos mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kompetencijų tobulinimas.

Projekto apimtis – planuojama, kad įgyvendinus projektą parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti bus suteikta 790 nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniams.

Projekto finansavimo suma - 5 106 147,82 Eur.

Projekto trukmė – 2024 m. spalio 18 d. – 2029 m. rugpjūčio 31 d.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos fondų „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir Bendrojo finansavimo lėšomis.

____

PROJEKTAS „EKSPERIMENTININIŲ PROFESINIO MOKYMO PROGRAMŲ PLĖTOJIMAS JONAVOS POLITECHNIKOS MOKYKLOJE“

PROJEKTO NR. 10-047-P-0004

 

Projekto tikslas - sudaryti galimybes Jonavos politechnikos mokyklos  mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, mokytis pagal profesinio mokymo programą ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas (pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo programą), siekiant įgyti pagrindinį bei vidurinį išsilavinimą ir IV lygio profesinę kvalifikaciją.

Projekto tikslinė grupė - 19 Jonavos politechnikos mokyklos mokinių, baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį (9-10 klasės mokiniai), eksperimento tvarka besimokantis pagal ,,Padavėjo ir barmeno“ profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P42101302), IV kvalifikacijos lygiui įgyti.

Įgyvendinant projektą bus sprendžiamos šios problemos:

1. Profesinio mokymo paslaugų prieinamumo, patrauklumo ir lankstumo didinimas, išplečiant profesinės kvalifikacijos įgijimo galimybes, mokantis dar bendrojo ugdymo mokykloje.

2. Jonavos politechnikos mokyklos sukurtos modernios infrastruktūros ir mokymo bazės bei žmogiškųjų išteklių efektyvesnis panaudojimas.

3. Mokinių profesinio orientavimo efektyvumo gerinimas.

Projekto planuojami rezultatai:

1. Užtikrintas kokybiškas ir nuoseklus bendrojo ugdymo (pagrindinio ir vidurinio) bei profesinio mokymo programų įgyvendinimas bei sudarytos sąlygos Jonavos politechnikos mokyklos mokiniams įgyti pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą bei ,,Padavėjo ir barmeno“ profesinę kvalifikaciją per trumpesnį nei įprastai laiką;

2. Padidintas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo paslaugų prieinamumas, patrauklumas ir lankstumas;

3. Užtikrintas teorinio ir praktinio mokymo bazės bei žmogiškųjų išteklių išnaudojimas;

4. Pagerintas mokinių profesinis orientavimas. 

Projekto veiklų vykdymo pradžia – 2023-09-01

Projekto veiklų vykdymo pabaiga – 2025-06-30

Projekto biudžetas – 13837,21 Eur.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

_____

PROJEKTAS „PIRMINIO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMŲ MODULIŲ ĮGYVENDINIMAS JONAVOS POLITECHNIKOS MOKYKLOJE“

PROJEKTO  Nr. 10-002-T-0011 

JP projekto veikla: sudaryti sąlygas bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams susipažinti su profesinio mokymo programomis, siekiant įgyti profesinių kompetencijų ir savęs pažinimo bei bendravimo įgūdžių.

Siekiamas rezultatas: JP projektu siekiama, kad 22 bendrojo ugdymo mokyklų mokiniai baigtų pirminio profesinio mokymo modulius: „Pasiruošimas aptarnauti svečius“ ir ,,Transporto priemonių vidaus degimo variklių techninė priežiūra ir remontas“.

 

JP projekto tikslinė grupė: bendrojo ugdymo mokyklų (Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos ir Jonavos Senamiesčio gimnazijos) mokiniai, kurie mokosi pagal vidurinio ugdymo programas.

Projekto trukmė: nuo 2023-09-01 iki 2025-06-30

JP projekto finansavimo suma: 18 922,69 Eur

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

_____

JUNGTINIO PROJEKTO „PAMEISTRYSTĖ – NAUJA GALIMYBĖ MAN!” PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA ĮGYVENDINIMAS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO ĮMONĖSE

PROJEKTO  Nr. 10-010-J-0001-J03-00021

 

JP projekto veikla: profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas smulkaus ir vidutinio verslo įmonėse. JP projekte dalyvaus 7 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.

Siekiamas rezultatas: JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 7 pameistrystes: 7 mokiniai pagal Informacinių ir ryšių technologijų aptarnavimo techniko mokymo programą ilgos trukmės pameistrystės forma mokysis EECO UAB įmonėje.

JP projekto tikslinė grupė: profesinio mokymo įstaigų mokiniai, pameistrį priimančių įmonių darbuotojai.

Projekto trukmė: nuo 2022-01-01 iki 2024-06-30

JP projekto finansavimo suma: 44820,85 Eur

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

____

JUNGTINIO PROJEKTO „PAMEISTRYSTĖ – NAUJA GALIMYBĖ MAN!” PROFESINIO MOKYMO PAMEISTRYSTĖS FORMA ĮGYVENDINIMAS DIDELĖSE ĮMONĖSE

PROJEKTO Nr. 10-010-J-0001-J04-00010

 

JP projekto veikla: profesinio mokymo pameistrystės forma įgyvendinimas didelėse įmonėse. JP projekte dalyvaus 3 profesinio mokymo įstaigos mokiniai, kurie buvo priimti mokytis pagal visą formaliojo pirminio arba tęstinio profesinio mokymo programą ir pabaigs mokymus pameistrystės forma.

Siekiamas rezultatas: JP projektu siekiama įgyvendinti iš viso 3 pameistrystes: 2 mokiniai pagal Suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „IREMAS“ įmonėje; 1 mokinys pagal Elektriko modulinę profesinio mokymo programą trumpos trukmės pameistrystės forma mokysis UAB „IREMAS“  įmonėje;

JP projekto tikslinė grupė: profesinio mokymo įstaigų mokiniai, pameistrį priimančių įmonių darbuotojai.

Projekto trukmė: nuo 2022-01-01 iki 2024-06-30

JP projekto finansavimo suma: 13704,82 Eur

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

____

Jungtinis projektas  „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“

Nr. 10-025-J-0001-J02-00027

Jungtinio projekto „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ tikslas - padidinti profesinio ir suaugusiųjų mokymo patrauklumą ir atitiktį darbo rinkos poreikiams skatinant praktinių įgūdžių įgijimą sektoriniuose praktinio mokymo centruose.

Jungtinio projekto vykdytojas – Europos socialinio fondo agentūra

Jungtinio projekto projekto vykdytojas – Jonavos politechnikos mokykla

Finansavimas - 4 533,39 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2023 m. rugsėjo 4 d. – 2024 m. birželio 30 d.

 

Projekto tikslas – padidinti profesinio mokymo patrauklumą ir  atitiktį darbo rinkos poreikiams, remiant ir skatinant praktinių įgūdžių įgijimą praktinio mokymo centre.

Projekto tikslinė grupė – mokiniai, atvykstantys iš Jonavos politechnikos mokyklos, besimokantys Elektriko formaliojo profesinio mokymo programą, mokysis VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centro Energetikos sektoriniame praktinio mokymo centre.

Projekto veikla - projekte dalyvaus 1 grupė iš 10 profesinio mokymo įstaigos mokinių, atvykstančių mokytis į VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centro Energetikos sektorinį praktinio mokymo centrą pagal Elektriko formaliojo profesinio mokymo programą (M44071304, T43071304) iš Jonavos politechnikos mokyklos, kuri neturi Energetikos sektorinio praktinio mokymo centro.

Mokiniai praktinio mokymo metu Energetikos sektoriniame praktinio mokymo centre   pagerins skaitmeninius įgūdžius, t. y. mokysis pagal elektriko formaliojo profesinio mokymo programą, orientuotą į skaitmeninių kompetencijų ugdymą: informacijos ir duomenų raštingumas, komunikacija ir bendradarbiavimas, skaitmeninio turinio kūrimas. Taip pat visi mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

 

____